به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در حاشیه این کارگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره آموزشی ویژه مربیان رشته های مختلف ورزشی است که با حضور بیش از 400 نفر از ورزشکاران، مربیان و علاقه مندان به علم ورزش و با تدریس «عبدالله چمن گلی» برگزار شد.
قرنی مصطفی پور با بیان اینکه در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهی صادر می شود، اضافه کرد: «چمن گلی» سابقه انتخاب شدن به عنوان برترین مربی جهان در سال 2012 را در کارنامه دارد و بر این اساس برگزاری دوره آموزشی با حضور ایشان می تواند برای ورزشکاران بسیار موثر واقع شود.
وی اظهار داشت: در این کارگاه مطالب مفیدی از جمله تاثیرات جنس و سن در تمرین، فشار و شدت تمرین در کاهش و افزایش حجم توده عضلانی و خطرها و آسیب های جسمی و ذهنی تمرین های پرفشار و جدیدترین روش های طراحی تمرین برای مخاطبان ارایه شد.
مصطفی پور هدف از برگزاری این کارگاه را ایجاد نگرش های جدید در ذهن مربیان عنوان کرد و گفت: مربیان و ورزشکاران باید با اجرای برنامه های تمرینی به شیوه های علمی با روش های تمرینی جدید آشنا شوند.
به گزارش ایرنا، در این کارگاه مربیان و ورزشکاران با علم روز دنیا در خصوص برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اصول و مبانی طراحی تمرین آشنا شدند.
این دوره ها با هدف مدرن کردن تمرین در رشته های مختلف ورزشی به جای تمرین های سنتی و کسب تجربه بیشتر در استان برگزار می شود.
شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.