به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز چهارشنبه در مراسم روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: برنامه های مربوط به امور تربیتی و پرورشی باید به گونه ای باشد که نشاط و شادابی را به مدارس منتقل کند و مربیان پرورشی باید در این زمینه فعالیت خلاقانه و مبتکرانه بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه امور تربیتی و پرورشی نقش مهم و بی بدیلی در مقابله با هجمه های فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در میان دانش آموزان دارد، اظهار داشت: مربیان پرورشی پیش قراولان و پیشتازان عرصه تربیت اسلامی هستند و در این زمینه وظایف و مسوولیت های سنگینی بر عهده دارند.
فرماندار تکاب با اشاره به اینکه در عرصه اجرای برنامه های امور تربیتی مشکلاتی وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر است، ادامه داد: مربیان پرورشی ارتباط تنگاتنگی با دانش آموزان و خانواده های آنان دارند و این عرصه فرصت بزرگی برای تربیت نسلی فرهیخته و اخلاق گرا و دین مدار به شمار می رود.
مکرمی اضافه کرد: حوزه امور تربیتی در آموزش و پرورش بهترین عرصه و مطمئن ترین مکان برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی است و مربیان این حوزه باید با ارایه برنامه های خلاقانه و متنوع جایگاه واقعی خود در آموزش و پرورش را به دست آورند.
در این مراسم از معلمان بازنشسته حوزه امور تربیتی در تکاب نیز تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، هشتم اسفندماه به مناسبت سالروز تاسیس ستادهای امور تربیتی در آموزش و پرورش توسط شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر در سال 1359 به نام روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای بیش از یکهزار و200 معلم است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.