امیر شهسوار جلاوت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این 2 واحد تولیدی از واحدهای فعال در بخش کنسرسیوم صنایع غذایی هستند.
وی اعلام کرد: تامین اعتبار واحدهای تولیدی برای معاملات داخلی و خارجی از اهداف وجودی این سامانه است.
وی ادامه داد: این سامانه در چهار محور زنجیره تامین، تامین مالی، پرداخت ها و دریافت نقدینگی و لجستیک فعالیت می کند و می توان با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سامانه سککوک به بازارهای داخلی و بین المللی دست یافت.
وی بیان کرد: در این سامانه تمامی فعالیت های واحدهای صنعتی و خرید و فروش آنها ثبت می شود و خریدار می تواند با مراجعه به این سامانه محصولات تولیدی را مشاهده و از طریق همین سامانه اقدام به خرید محصول کند.
وی اضافه کرد: ارائه آموزش های مجازی به صنعتگران از دیگر برنامه های این سامانه است و با راه اندازی و گسترش آن در کشور می توان آموزش های کم هزینه ای به صنعتگران ارائه کرد.
شهسوار جلاوت گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی نیز صفحه ای جداگانه در داخل همین سامانه طراحی شده است تا خریداران، محصولات تولیدی ایرانی را مشاهد کرده و محصولات مورد نیاز داخلی را خریداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه این سامانه می تواند تاثیر مثبتی در توسعه صنعتی داشته باشد، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شهرک های صنعتی می توان وضعیت کسب و کار را بهبود بخشید و چرخ صنعت را به حرکت درآورد.
وی بیان کرد: توسعه و گسترش تکنولوژی، توسعه مدیریت و عملیات، گسترش صادرات و توسعه تجارت، شبکه گستری و اطلاع رسانی کسب و کارها و تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری از اهم برنامه ها و ماموریت های این سازمان است.
به گزارش ایرنا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهریور 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک سازمان توسعه‌ای به شمار می رود.
سامانه خدمات جامع حمایتی از صنایع با هدف عرضه خدمات به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط خردادماه امسال با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه رونمایی شد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.