اقصی نخشی پور روز جمعه در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: رسانه ها با ورود به موقع به مسایل و بازتاب اصولی و حرفه ای آن مانع از شایعه پراکنی در سطح جامعه شده و همسو با توسعه برای ارایه خدمات بهینه در جهت رفع مشکلات واقعی و پیشرفت تلاش کنند.
وی با قدردانی از حضور رسانه ها در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر و بازتاب گسترده آن گفت: رسانه ها با انعکاس دستاوردها و خدماتی که دستگاه های اجرایی و خدماتی در این شهرستان انجام می دهند، قادر هستند یک نوع انسجام و همدلی را در بین مردم ایجاد کنند که این اقدام موجب تشویق مسوولان به خدمات بیشتر و در نهایت سبب بروز آرامش فکری در جامعه می شود.
وی اضافه کرد: توانمندی خاصی به لحاظ نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص در سطح شهرستان وجود دارد که باید با همکاری و همدلی جمعی، جهشی همه جانبه در سایر محورها و شاخص های توسعه به وجود آورد.
فرماندار سردشت با اشاره به پتانسیل های گردشگری این شهرستان افزود: رسانه ها نقش تعیین کننده ای در توسعه گردشگری دارند و می توانند اثرگذاری بیشتری در جامعه در این راستا داشته باشند.
نخشی پور با اشاره به برخی برنامه های در دست اجرا برای کاهش بیکاری در این شهرستان افزود: پیگیری ارتقای وضعیت معیشت روستاییان و مرزنشینان بر پایه برنامه های کشاورزی، دامداری، ارایه تسهیلات اشتغالزایی و توسعه بازارچه های مرزی از جمله این برنامه هاست.
وی همچنین آسفالت و تعریض جاده خاکی دهستان آلان، بهسازی محور ساوان به آلواتان، ادامه جاده سردشت - بوکان، رفع مشکل نقدینگی شهرک صنعتی و رفع نواقص مرزی در جهت اشتغالزایی در این شهرستان را از دیگر اقدامات در دست اجرا در راستای توسعه این شهرستان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.