علی محمدی ایروانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان برنج در مناطق اصلی سطح شهر و برخی فروشگاه های بزرگ به مردم عرضه شده است.
وی اظهار داشت: مصرف کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می توانند شکایت های خود را با شماره تلفن 124 مطرح کنند.
وی با بیان اینکه دولت برای تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی ندارد، افزود: غلات، مواد پروتئینی، روغن، حبوبات، مواد شوینده، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو از کالاهایی است که نسبت به افزایش قیمت آنها نظارت و بازرسی ویژه صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده ها، سعی شده که این اقلام به دست خانوارهای نیازمند چایپاره برسد و از ورود آنها به چرخه بازار سیاه جلوگیری شود.
محمدی بیان کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار شهرستان چایپاره است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.
وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت شکر در بازار شهرستان و نارضایتی های موجود اشاره کرد و گفت: به زودی در سطح شهرستان 9 تن شکر به قیمت تعاونی برای عموم مردم عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان چایپاره در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.