یحیی کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بازرسی 47 مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد که ارزش ریالی تقریبی این پرونده‌ها 400 میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی ادامه داد: در این مدت 18 مورد بازرسی از واحدهای صنعتی شهرستان، 6 مورد بازرسی از واحدهای صنعتی و معدنی و واحدهای برداشت شن و ماسه، 24 مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، صدا و سیمای مرکز مهاباد، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماکو گفت: در حوزه آرد و نان نیز 137 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر انجام شد که 11 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از هشت میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
کاظمی افزود: تعداد بازرسی از قالیبافی شهرستان نیز 20 مورد بوده که 2 مورد گشت مشترک قلیبافی انجام شده و سه مورد صدور و تمدید کارت قالیبافی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، درج نکردن قیمت، صادر نشدن صورتحساب و ... را به صورت حضوری یا از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7:30 صبح تا 20 عصر با کارشناسان در میان بگذارند.
6009/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.