«سلیم اجاق» شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ساعت 13 امروز طی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر پیدا شدن لاشه خودرو پراید به همراه 2 جوان داخل آن، نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: سه دستگاه خودرو آتش نشانی، امداد و نجات و آمبولانس در محل حضور پیدا کردند و خودرو توسط جرثقیل به بیرون آب هدایت و جسد 2 جوان غرق شده داخل آن به بیمارستان سردشت منتقل شد.
«اجاق» افزود: طی چند روز گذشته اکیپ امداد و نجات آتش نشانی سردشت متشکل از 2 نفر غواص، منطقه ای را که احتمال سقوط خودرو در آن می رفت را جستجو کردند اما غیر از تعدادی وسایل و رد لاستیک های یک دستگاه خودرو در نزدیکی آب نشان دیگری دال بر غرق شدن خودرو پیدا نکردند.
وی اضافه کرد: به علت محدود بودن امکانات آتش نشانی این شهرستان، غواصانی از مهاباد از صبح یکشنبه به این اکیپ اضافه و با دوربین های پیشرفته که توانایی جستجو در شعاع 2 متری در داخل آب را دارد مشغول جستجو شدند.
وی بیان کرد: این غواصان موفق به پیدا کردن هیچ اثری از این 2 جوان نشدند تا اینکه از شهرستان سقز غواصان دیگری به کمک تیم امدادی حاضر در منطقه آمدند و در نهایت پس از چند ساعت تلاش توانستند خودرو ناپدید شده را پیدا کنند.
به گزارش ایرنا این 2 جوان هفته گذشته در حوالی دریاچه سد سردشت در اطراف روستای «بالان» در حدود هفت کیلومتری این شهر ناپدید شده بودند.
اعضای خانواده این 2 جوان اعلام کرده بودند که آنان یک هفته پیش تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بودند و اعتقاد داشتند که این افراد در دریاچه سد غرق شده اند.
سد خاکی سردشت دارای 30 کیلومتر طول بوده و از آب ذخیره شده در پشت این سد، آب شرب شهرهای سردشت و ربط تامین می شود و بخشی از آن نیز برای آبیاری اراضی پایین دست مورد استفاده قرار می گیرد.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.