به گزارش ایرنا حسن محمدزاده روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان چالدران افزود: این میزان 27 تن مرغ منجمد و 24 تن گوشت قرمز را شامل می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن در هفته های اخیر 71 تن برنج، چهار تن روغن نباتی، 10 تن میوه و 102 کارتن تخم مرغ در راستای بهره مندی همه خانوارها از اقلام ضروری با قیمت مصوب و کاهش مشکلات مردم در بازار مصرف توزیع شده و در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است.
وی با اشاره به تامین میزان قابل توجه خوراک دام در چالدران بیان کرد: در همین راستا، 539 تن جو دامی در این شهرستان تامین و در اختیار دامداران قرار داده شده است.
فرماندار چالدران تاکید کرد: مردم از لحاظ تامین میوه شب عید هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند و سیب و پرتقال مورد نیاز مردم در روزهای آینده در اختیار اقشار مختلف مردم قرار می گیرد.
محمدزاده ادامه داد: نظارت همه جانبه ای در خصوص توزیع و فروش میوه شب عید در چالدران انجام می شود و مردم نیز می توانند موارد مختلف را در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت قرار دهند.
وی از برگزاری نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: در برگزاری نمایشگاه باید بر کیفیت اجناس و اقلام تهیه شده اهتمام ویژه وجود داشته باشد و محصولات ارائه شده در شأن خریداران بوده و رضایتمندی شهروندان نیز در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در هفته های اخیر با افزایش قیمت اقلام مختلف مورد نیاز مردم، نگرانی هایی در خصوص بازار شب عید و احتمال سودجویی برخی افراد وجود دارد که مسوولان تمام توان خود را برای رفع این نگرانی ها انجام می دهند.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.