به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه در اولین همایش مجمع عالی بسیجیان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هر چه زمان می گذرد دور اندیشی امام خمینی (ره) متجلی تر می شود، افزود: تشکیل بسیج تدبیر امام بود که در قرآن کریم نیز منظور از اشاره به «شجره طیبه» همان بسیج است که در 40 سال گذشته در هر زمینه وارد عمل شده آن مشکل را در جامعه حل کرده است.
وی اضافه کرد: در اوایل انقلاب اسلامی و در جنگ هشت سال دفاع مقدس با فرمان امام خمینی (ره) بسیجیان وارد جنگ شده و آن را به اتمام رساندند.
وی اظهار داشت: فتنه ها در کشور با حضور بسیجیان و تفکر و بصیرت بسیجی برچیده شده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج در سازندگی و فقرزدایی نیز وارد شده و طرح های فاخری را به اتمام رسانده، گفت: اگر در مشکلات اقتصادی نیز با تفکر بسیجی وارد شویم مشکلات قابل حل است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: باید عرصه برای حضور بسیجیان به صورت جدی مهیا شود تا این مشکلات کاهش پیدا کند.
وی اضافه کرد: در عرصه های علمی و فن آوری نیز جوانان نخبه بسیجی وارد شده اند و امروز ایران اسلامی به آنها افتخار می کند زیرا با موفقیت های خود کشور را به قله ها رسانده اند.
به گفته وی پیش بینی های مقام معظم رهبری الهام گرفته از خداوند متعال و امام زمان (عج) است و وی به صورت قاطعانه اعلام می کند که مشکلات اقتصاد قابل حل است و مسوولان با تفکر بسیجی وارد می توانند مشکلات را کاهش دهند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره به اینکه این مجمع سه هدف اصلی دارد، گفت: کمک به تحقق اهداف جامعه اسلامی و پیاده سازی آرمان های انقلاب، ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده ها میلیونی و همچنین بررسی روش ها و افزایش معرفت دینی و بصیرت شناسی از جمله این اهداف به شمار می رود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری افزود: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به عنوان یک نگاه استراتژیکی در دهه پنجم است و مجمع بسیجیان و عاشقان اسلامی و نخبگان جامعه باید در راستای تحقق این بیانیه تلاش کنند.
وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری ترسیم یک افق طولانی برای رسیدن به جامعه جهت مهیاسازی زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) تعالی است.
وی ادامه داد: یکی از بازیگران اصلی این بیانیه جوانان مومن و نخبه است که می توانند در راستای تبیین منویات رهبری تلاش کنند.
6009/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.