حسن لعل پوش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی سال گذشته با بدشانسی در رده چهارم کشور قرار گرفت ولی امسال با حضوری قدرتمندانه موفق به کسب مقام قهرمانی ایران شد.
وی تیم والیبال کارمندان آذربایجان شرقی را یکی از رقبای اصلی در این مسابقات برشمرد و بیان کرد: این تیم سال گذشته نیز در فینال حضور داشت ولی امسال با توجه به بهره مندی از وجود دبیران ورزشی تیم قدرتمندی راهی شهر ارومیه کرده بود.
وی ادامه داد: میزبانی شهر ارومیه از نظر فنی، داوری، اجرایی و اسکان و تغذیه در حد بسیار خوبی بود و این امر کیفیت مسابقات را بالا برد.
سرمربی تیم والیبال علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: میانگین سنی این تیم 29 سال است و تیم آماده ای در اختیار داریم که امسال پس از کسب عنوان قهرمانی کارمندان استان جواز حضور در رقابت های کشوری را کسب کرد.
به گزارش ایرنا تیم والیبال علوم پزشکی آذربایجان غربی با پیروزی در دیدار فینال مسابقات کارمندان دستگاه های دولتی مردان کشور جام طلایی این رقابت ها را بالای سر برد.
دیدار فینال این دوره از رقابت ها امروز /دوشنبه/ با برگزاری دیدار دربی والیبال آذربایجان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه به انجام رسید که طی آن تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک مقابل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به برتری رسید.
در دیدار رده بندی نیز تیم مناطق نفت خیز خوزستان با پیروزی 2 بر یک مقابل تیم آموزش و پرورش گیلان بر جایگاه سوم ایستاد.
جام اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به تیم آموزش و پرورش گیلان رسید.
این رقابت ها از دوم تا ششم اسفند ماه جاری به انجام رسید و 27 تیم در آن به رقابت باهم پرداختند.
طی هفته گذشته نیز رقابت های والیبال بانوان کارمندان دستگاه های دولتی کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم علوم پزشکی کرمان بر سکوی قهرمانی جای گرفت؛ تیم های اصفهان و گلستان دوم و سوم شدند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.