هیرش وقاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بانوان باریج اسانس کاشان در این دیدار توانست در سه ست پیاپی با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 18 و 25 بر 19 حریف خود را مغلوب کند.
وی ادامه داد: این مسابقات از روز شنبه با حضور هشت تیم به میزبانی سالن بعثت شهر قزوین آغاز شد که تیم هیات والیبال مهاباد در گروه 2 این مسابقات با تیم های باریج اسانس کاشان، صنعت نفت آبادان و مدرن مشهد هم گروه است.
وی اظهار داشت: تیم هیات والیبال این شهرستان در سومین دیدار خود ساعت 10 صبح فردا به مصاف تیم مدرن مشهد خواهد رفت که در صورت پیروزی به مرحله نهایی این مسابقات صعود می کند.
رییس هیات والیبال مهاباد بیان کرد: تیم هیات والیبال این شهرستان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها توانست با نتیجه سه بر صفر تیم نفت آغاجاری آبادان را شکست دهد.
وی یادآور شد: تیم هیات والیبال مهاباد طی پنج دیدار خود در دیدارهای دور مقدماتی این رقابت ها که به میزبانی شهر یزد برگزار شد، با چهار پیروزی و یک شکست به دیدارهای مرحله نهایی گام گذاشت.
به گزارش ایرنا مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول بانوان کشور در 2 گروه «الف» شامل تیم های اکسون تهران، وارنای گیلان، شهرداری ارومیه و شهرداری قزوین و «ب» شامل باریچ اسانس کاشان، نفت آغاجاری، مدرن مشهد و درخشان مهاباد به میزبانی قزوین در حال برگزاری است.
در پایان این رقابت ها 2 تیم اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری با هم رقابت می کنند و در نهایت 2 تیم برتر به مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان صعود خواهد کرد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.