معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 118 پرونده تخلف واحدهای عرضه گوشت مرغ در استان تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمودی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تعداد 3 هزار و ۷۶۶ مورد بازرسی نیز درباره کالای گوشت قرمز گرم و سرد صورت گرفته که از این تعداد ۱۱2 فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 509 میلیون ریال شده که برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به انجام پنج هزار و ۱۹۹ مورد بازرسی در خصوص گوشت مرغ، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱8 مورد منجر به تشکیل پرونده به ارزش 5 میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال شده که برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

محمودی افزود: سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درخصوص گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم درج قیمت و … است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی هم چنین از آغار طرح نظارتی نوروز خبر داد و گفت: طرح نظارتی نوروز امسال در آذربایجان‌غربی از اول بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از اهداف اجرای این طرح است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.