به گزارش ایرنا رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یوسف نادری، نوید قلی زاده و کامران داوری نیکو داوران این رویداد بودند و همچنین رامین حبیب زاده و عزتی راد در این دوره از رویداد سخنرانی کردند.
حسن حیدری اضافه کرد: محمد صابر با ایده آسفالت الیافی، مهدی سلیمان پور با ایده پزشک مجازی در آمبولانس نوین، محمود افتخاری فر با ایده سایمکس، امین شیخا با ایده محیط توسعه هوش مصنوعی و المیرا علی مردانی با ایده گردشگری نوین رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به اینکه این رویداد از ساعت 9 تا 14 برگزار شد، اعلام کرد: در پایان این دوره آموزشی به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره از طرف پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.
وی اضافه کرد: شناسایی ایده های برتر و به کارگیری آنها برای تبدیل شدن به کسب و کار از مهمترین اهداف برگزاری رویداد شتاب آذربایجان غربی است.
وی ادامه داد: برگزاری رویداد شتاب از سال 1396 در آذربایجان غربی شروع شده و در هر مرحله سه ایده برتر برای ورود به مراکز دانش بنیان انتخاب شده است.
به گزارش ایرنا، تاکنون 25 ایده از رقابت های استارت آپ برگزار شده در این استان، در مراکز دانش بنیان به عنوان ایده فعال و موفق مشغول فعالیت است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.