جواد سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 کاراته کا با حضور در رقابت های انتخابی رده های نوجوانان، جوانان و امید پسران کشور مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته و در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم قرار گرفتند.
وی بیان کرد: «سهیل میدان‌ رو» در وزن منهای ‌70 کیلوگرم رده سنی نوجوانان و باربد صداقت در وزن منهای 84 کیلوگرم رده سنی امید مبارزه می کنند.
وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی از 2 اسفند ماه جاری در تهران آغاز شد، ادامه داد: در این اردو 20 کاراته کا در بخش کاتا زیر نظر مربیان تیم ملی در حال تمرین هستند.
رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: تیم ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال کشور از هم اکنون خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که 6 تا 8 اردیبهشت ماه سال آینده در شهر «کوتاکینبالا» کشور مالزی برگزار خواهد شد، آماده می کنند.
سلیمی گفت: این 2 ورزشکار ملی پوش ارومیه ای آذر ماه امسال مدال طلای مسابقات قهرمانی کاراته کشور را کسب کردند.
به گزارش ایرنا امسال تیم کاراته پسران آذربایجان غربی با کسب پنج مدال طلا و یک برنز مقام قهرمانی انتخابی تیم ملی پایه را کسب کرد.
آذر ماه امسال نیز تیم کاراته پسران نوجوانان استان با کسب 2 مدال طلا بر سکوی نایب قهرمانی نخستین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور قرار گرفت.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.