سلیمان مام عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد واحد آموزشی با بهره گیری از 400 تخت برای اسکان میهمانان عید در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: این مدارس شبانه روزی از 28 اسفند امسال تا 12 فروردین سال آینده به خانواده های فرهنگی و در صورت نیاز دیگر مسافران نوروزی خدمات اسکان عرضه خواهند کرد.
مام عزیزی با بیان اینکه مدارس شبانه روزی این شهرستان در سال های گذشته به عنوان مجهزترین اماکن اسکان در استان معرفی شدند، اظهار داشت: اتاق های این مدارس مجهز به امکانات مناسب و کافی برای اسکان مسافران در ایام تعطیلات نوروز است.
وی اضافه کرد: ثبت نام برای اسکان خانواده ها در مدارس به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود و مسافران می توانند از طریق مراجعه به سایت مدیریت آموزش و پرورش و نیز به صورت حضوری با مراجعه به مدرسه کودکان با نیازهای ویژه «شهید رجایی» واقع در بلوار محمد رسول الله (ص) روبروی بوستان ساحلی این شهرستان ثبت نام خود را انجام دهند.
وی گفت: مدارس شبانه روزی طوبی، تمدن و حضرت زینب (س) برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان برای اسکان مسافران آماده شده است.
مدیر آموزش و پرورش بوکان با اشاره به اینکه در تعطیلات عید امسال یکهزار و 605 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شدند، افزود: امسال علاوه بر مدارس شبانه روزی پیش بینی شده است تا از ظرفیت خانه معلم نیز برای اسکان مهمانان نوروزی استفاده شود.
به گزارش ایرنا، بوکان در جنوب آذربایجان غربی و در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار دارد و دارای آثاری تاریخی چون تپه قلایچی، مساجد جامع و حمامیان مربوط به دوره قاجاریه و تپه باستانی قلعه سردار با قدمت سه هزار ساله است؛ در این شهرستان همچنین 92 اثر تاریخی و طبیعی ثبت شده در فهرست آثار ملی است.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.