امیرید بیضا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمار بدحال پیرمرد 77 ساله ای از اهالی روستای دورافتاده «آی قلعه سی» در 35 کیلومتری تکاب بود که به علت تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری ناشی از بیماری داخلی نیازمند انتقال سریع به بیمارستان بود.
وی بیان کرد: خانواده این بیمار به علت برف شدید و کولاک قادر نبودند این پیرمرد را با خودروی شخصی به بیمارستان تکاب منتقل کنند.
یدبیضا اظهار داشت: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با همکاری پرسنل شهرداری، شبانه به این محور سخت گذر روستایی رفتند و راه دسترسی این روستا روستای آی قلعه سی تکاب را پس از سه ساعت برف روبی، بازگشایی کردند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب ادامه داد: پس از برف و روبی و بازگشایی محور توسط راهداران، نیروهای مرکز فوریت های پزشکی تکاب این پیرمرد بیمار را با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدا منتقل کردند.
ید بیضا با بیان اینکه حال این بیمار پس از انتقال به بیمارستان مساعد اعلام شده است، گفت: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در یک هفته گذشته به طور مداوم محورهای روستایی سخت گذر را برف روبی و بازگشایی کردند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز امدادگران هلال احمر تکاب یک بیمار بدحال را از روستای «قزقاپان سنگ» این شهرستان از میان برف و کولاک نجات دادند.
تکاب در منطقه ای سردسیر و کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جاده هایی برف گیر و سخت گذر دارد.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.