به گزارش ایرنا، مجید مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به برگزاری جشنواره‌ ها و برنامه‌ های مختلف فرهنگی و اجتماعی در آمفی تئاتر پارک ملت و استقبال پرشور شهروندان که به کمبود جا منجر می شد و به علت نبود فضای اضافی در این پارک، احداث آمفی تئاتر جدید در مکان دیگر شهر مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در کنار آمفی تئاتر، احداث مجموعه ‌ای دلنشین و شادی بخش برای خانواده‌ها و همچنین مرکزی برای تفریح و تخلیه انرژی جوانان تحت عنوان شهربازی مدرن روباز از برنامه ‌های اجرایی سال آینده مدیریت شهری خوی است.
وی به ساماندهی پارکینگ شهرداری با مساحت 6 هزار و 700 مترمربع واقع در خیابان طالقانی اشاره کرد و ادامه داد: احداث پارکینگ در 2 طبقه زیرین با مساحت حدود پنج هزار متر مربع برای هر طبقه و در مجموع بیش از 9 هزار متر مربع پارکینگ با ظرفیت حدود 600 اتومبیل در این محدوده انجام می گیرد.
رییس شورای اسلامی شهر خوی افزود: احداث اعیانی سنتی، فرهنگی و رفاهی در نقطه مرکزی محوطه در 2 طبقه جهت استفاده عموم، احداث سرویس بهداشتی عمومی، احداث تعدادی غرفه و مغازه در این محل جهت درآمدزایی برای شهرداری و توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال جزو برنامه های مدنظر برای این پروژه است.
مقدم با اشاره به تاثیر ساماندهی پارکینگ شهرداری در کاهش ترافیک و ارتقای منظر و مبلمان شهری تاکید کرد: محل ورود و خروج اتومبیل به پارکینگ از سمت خیابان عطار نیشابوری در نظر گرفته شده است و ورودی از سمت خیابان طالقانی تنها به صورت پیاده راه خواهد بود.
به گزارش ایرنا، شهرخوی در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.