کامران علیزاده آذر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای کاهش هزینه ها و عوارض صدور پروانه برای تمام هزینه های مربوط به صدور پروانه ساختمان، گواهی عدم خلافی و پایان کار است.
وی ادامه داد: برابر رویه سال های گذشته به مناسبت ایام دهه فجر، شورای اسلامی شهر مهاباد حدود 25 درصد در بهمن ماه اعمال کرده و 20 درصد تخفیف نیز برای افرادی که در اسفندماه عوارض خود را پرداخت کنند پش بینی شده است.
علیزاده آذر با بیان اینکه این طرح شامل جرایم کمیسیون ماده 100 و تجدید نظر نمی شود، تاکید کرد: مساعدت های ذکر شده منوط به پرداخت نقدی تمام هزینه ها و تسویه حساب با شهرداری بوده و شهروندانی که در ازای هزینه مربوطه اقدام به ارایه ملک معوض، تهاتر و پایاپای کنند، شامل این تخفیف نخواهند شد.
شهرداری مهاباد عنوان کرد: پرداخت به موقع عوارض سالیانه از سوی شهروندان می تواند شهرداری را در اجرای بهتر طرح های عمرانی و خدماتی یاری دهد.
علیزاده آذر اظهار استقبال مردم را از این طرح در ماه جاری را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهروندان از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، عوارض یکی از مهمترین درآمدهای شهرداری ها است؛ بهای خدمات شهرداری پرداخت به موقع عوارض است که در نهایت در همان شهر که عوارض پرداخت می شود هزینه می گردد.
بدیهی است هرچه توان شهرداری ها بالاتر باشد خدمات بیشتر و مطلوب تری می توانند به شهر و شهروندان ارایه کنند.
شهر 166هزار و 518 نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده و کامران علیزاده آذر چهل و دومین شهردار این شهر است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.