هانیه زینالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دلیل انصراف تیم پارس جنوبی بوشهر وجود مشکلات مالی برای این تیم اعلام شده است و تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی با برد فنی سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب خواهد کرد.
وی بیان کرد: رقابت های لیگ برتر کشور تا 19 اسفند سال جاری وارد استراحت نیم فصل می شود و پس از آن تیم همیاری آذربایجان غربی در هفته نخست دور برگشت میزبان تیم پالایش گاز ایلام خواهد بود.
وی ادامه داد: 2 هفته پیش تیم همیاری آذربایجان غربی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور به دلیل وجود مشکلات مالی از سفر کردن به بم و دیدار با تیم شهرداری این شهر انصراف داد و سه بر صفر بازنده اعلام شد.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور در دیداری خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان شد.
امسال هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را «مژگان مدایم زاده» مربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته است.
تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سال جاری است.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.