معصومه حبیبی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارمین روز مسابقات والیبال بانوان کارمند کشور امروز شنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر از مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و طی آن تیم های اصفهان، گلستان، کرمان و علوم پزشکی تهران به ترتیب با پیروزی مقابل آذربایجان شرقی، صدا و سیمای تهران، گیلان و سمنان به جمع چهار تیم نیمه نهایی راه یافتند.
وی بیان کرد: این مسابقات با حضور 17 تیم در قالب چهار گروه چهار و پنج تیمی از صبح روز چهارشنبه /24 بهمن ماه/ در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز و در مرحله مقدماتی این رقابت ها 28 بازی انجام شده است.
وی ادامه داد: رقابت های مرحله نیمه نهایی روز /یکشنبه/ آغاز و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تیم علوم پزشکی مقابل کرمان و اصفهان مقابل گلستان به میدان می روند.
نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: برنده دیدارهای نیمه نهایی به فینال و بازنده ها به دیدار رده بندی راه می یابند.
حبیبی افزود: تیم بانوان آذربایجان غربی که طی روزهای گذشته مقابل خراسان رضوی و کرمان مغلوب شده بود در 2 دیدار دیگر نیز مقابل خراسان شمالی و آذربایجان شرقی شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.
به گزارش ایرنا بر اساس جدول مسابقات در گروه یک تیم‌های سمنان، زنجان، صداوسیمای تهران و اردبیل؛ در گروه 2 تیم‌های خراسان جنوبی، گیلان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری؛ در گروه سه آذربایجان‌غربی، خراسان شمالی، کرمان، آذربایجان‌شرقی و خراسان رضوی و در گروه چهار تیم‌های گلستان، یزد، صنعتی شریف تهران و علوم پزشکی تهران به مصاف هم رفتند.
بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود و تیم والیبال بانوان آذربایجان غربی با هدایت «روح انگیز ترابی» وارد مسابقات شده بود.
به گزارش ایرنا آیین افتتاحیه این مسابقات عصر روز چهارشنبه در سالن محل برگزاری مسابقات برگزار شد؛ این مسابقات تا 29 بهمن ماه جاری ادامه می یابد و پس از آن نیز رقابت های کارمندان مردان کشور از یکم تا هفتم اسفند ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.