داود فعال پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران بخش عملیاتی، ستادی و نواحی تابعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب عملیات سوخت رسانی به مناطق کوهستانی و روستاهای دورافتاده در راستای تامین و ذخیره سازی نفت سفید مورد نیاز آنها در جنوب بدون بروز هیچ مشکلی به صورت مستمر در حال انجام است.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 80 درصد از کل سهمیه نفت سفید مورد نیاز سوخت زمستانی خانوارهای شهری و روستایی جنوب استان توزیع شده است.
فعال پور با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم در خصوص دریافت سوخت نفت سفید خانوارها در هشت شهرستان تحت پوشش این منطقه انجام شده است، افزود: با توجه به کوهستانی بودن این منطقه و احتمال بارش شدید برف و برودت هوا، جهت جلوگیری از اختلال در روند سوخت رسانی به نقاط سخت گذر، از ابتدای سال جاری حدود 170 میلیون لیتر نفت سفید در بین خانوارهای روستایی و فاقد گاز شهری منطقه توزیع شده است‌.
وی اظهار داشت: تمهیدات و تدابیر لازم برای توزیع به موقع نفت سفید در زمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی با توجه به برودت هوای سرد پیش بینی شده است و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید از هم اکنون آماده خدمت رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی هستند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به وجود 90 هزار مصرف کننده نفت سوز در سطح منطقه بر اهمیت و نقش مقامات محلی از جمله بخشداری ها، دهیاری ها و شوراهای روستایی در خصوص اطلاع رسانی و ذخیره سازی به موقع نفت سفید حرارتی مورد نیاز خانوارهای روستایی برای فصل زمستان تاکید کرد.
وی گفت: با همکاری نهاد های مرتبط ذخیره سازی نفت سفید حرارتی هم اکنون در حد مطلوبی است و هیچ نگرانی در این خصوص برای تامین سوخت مورد نیاز خانوارها وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 90 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، مسوولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط 2 میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی و CNG به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.
7129/9871/6185
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.