نعیمه بابازاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات روز جمعه /26 بهمن ماه/ با حضور 100 بانوی کونگ فو کار به میزبانی ارومیه در سالن 15 خرداد مجموعه ورزشی شهید باکری این شهر برگزار شد.
وی بیان کرد: در بخش تیمی این پیکارها ارومیه با کسب 154 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم بوکان با 56 امتیاز نایب قهرمان شد و اشنویه با 21 امتیاز مقام سوم را کسب کرد.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها به نفرات برتر هر وزن حکم، مدال قهرمانی و جوایزی از سوی هیات کونگ فو استان اهدا شد.
نایب رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: آذر سال جاری نیز 2 دختر ورزشکار استان به نام های رویا منصوری و رها مولایی ۲ مدال برنز از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کونگ فو کشور به میزبانی سنندج کسب کردند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
به گزارش ایرنا آبان امسال نیز میلاد عبادی کونگ فوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم اهل ارومیه، مدال برنز مسابقات انتخابی و قهرمانی ایران را کسب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
این ورزشکار جوان با کسب مقام سوم مسابقات به اردوی تیم ملی کونگ فو توآ دعوت شد تا شانس خود را برای عضویت در تیم ملی ایران و شرکت در سومین دوره مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ ازبکستان امتحان کند.
پیشتر نیز چهار ورزشکار استان به نام های مریم جلیل پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ فو دعوت شدند.
شهریور 1395 تیم کونگ فوی جوانان آذربایجان غربی مقام نایب قهرمانی ایران را با سه طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کرد.
اوایل بهمن سال 1394 نیز حسن علیزاده کونگ فو کار ملی پوش آذربایجان غربی در وزن منهای 80 کیلوگرم مدال طلای قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
عباس پورحسن یکی دیگر از ملی پوشان استان است که در آذر سال 1393 موفق شد با کسب مقام سومی، مدال برنز مسابقات جهانی روسیه را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
پورحسن بیش از 15 مقام قهرمانی کشور و یک نایب قهرمانی لیگ دسته یک ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده و از سال 1390عضو ثابت تیم ملی ایران در اوزان منفی 85 و 88 کیلوگرم است.
این ورزشکار در سال 1391 بهترین کونگ فو کار ایران معرفی شد و از سوی فدراسیون مربوطه مورد تجلیل قرار گرفت.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.