حبیب الله شیوخی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور تکاب - دو راهی ایرانخواه حدفاصل کیلومتر هشت تا 20 مابین روستاهای «چپدره» تا «کانی کبود» دارای گردنه های سخت گذر و برف گیر بوده و هم اینک کولاک شدید مانع از تردد خودروها در این جاده شده است.
شیوخی اظهار داشت: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از تردد شبانه در این محور خودداری کرده و برای سفر به شهرهای سقز و دیواندره در استان کردستان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب با بیان اینکه از تردد خودروها در محور دو راهی ایرانخواه به علت کولاک شدید تا اطلاع بعدی جلوگیری می شود، ادامه داد: عصر امروز چند دستگاه خودرو سواری و باری که بدون توجه به هشدارهای راهداری در این محور تردد کرده بودند به علت نبود دید کافی در جاده از مسیر خود منحرف شدند.
«شیوخی» ادامه داد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب خودروهایی را که از مسیر منحرف و گرفتار شده بودند را نجات دادند.
وی اضافه کرد: راهداران تکاب از صبح امروز مشغول بازگشایی و برف روبی محورها هستند و هم اینک نیز با وجود کولاک شدید در گردنه های برف گیر حضور فعال دارند.
شیوخی با بیان اینکه بقیه جاده های منتهی به تکاب با وجود کولاک باز است، گفت: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد در محور تکاب - شاهین دژ از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند و سوخت کافی همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، با ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی، بارش برف و کولاک شدید از صبح امروز تکاب را فراگرفت؛ تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع است و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.