به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در آیین نماز جمعه این هفته مهاباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال نماد غیرت، شجاعت و وفاداری ملت ایران به انقلاب است که بارها آن را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشته اند.
وی ادامه داد: ملت فهیم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند و به جهانیان نشان دادند که هیچ قدرتی این ملت را از آینده نظام ناامید نمی کند.
ماموستا امامی اضافه کرد: هر زمان که به حضور مردم در صحنه نیاز شده است، ملت فهیم و با بصیرت کشور ما وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند از این رو این مردم شایسته بهترین ها هستند.
وی اظهار داشت: در چنین شرایطی مسوولان کشور نیز باید در جهت رفاه و آسایش مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند چون رضایت خداوند در خدمت به مردم و همنوعان نهادینه شده است.
امام جمعه مهاباد همچنین با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نیز گفت: این حادثه که منجربه شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن شد بار دیگر پستی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکار کرد.
ماموستا امامی ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی افزود: این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی و آرامش و آسایش مردم استوارتر از گذشته می کند.
به گزارش ایرنا عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری، چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.