علی نوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور 287 سانداکار و 158 تالوکار در قالب 35 تیم از استان های سراسر کشور از 23 تا 27 بهمن ماه جاری به میزبانی نجف آباد اصفهان در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: کریمی در فینال این مسابقات با قبول شکست مقابل رضا آقایی از مازندران بر سکوی دوم ایستاد و علی سلطانیان از قزوین و رضا آقاعلیزاده از اردبیل به مقام سوم مشترک رسیدند.
وی با اشاره به اینکه کریمی در لیست دعوت شدگان به اردو قرار گرفته است، ادامه داد: نفرات برتر این رقابت ها در 2 بخش تالو و ساندا به اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران دعوت شدند.
رییس هیات ووشو آذربایجان غربی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون تیم ملی جوانان ایران، سال آینده پیکارهای قهرمانی آسیا در کشور برونئی را پیش رو دارد.
به گزارش ایرنا مهدی انامقی، میرعلی مهدی و مسعود بینا سه ورزشکار مدال آور و دعوت شده به اردوی تیم ملی ووشو طی چندین سال اخیر هستند.
شهریور ماه امسال تیم ووشوی دانشگاه فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه که به نمایندگی از آذربایجان غربی عازم مسابقات قهرمانی کشور شده بود، موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.