به گزارش ایرنا محسن شکرنیا شامگاه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تدوین مکتوب این دستاوردها شرایطی به وجود آورد تا خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی رصد و محاسبه شود.
وی ادامه داد: بازگویی این خدمات برای نسل امروز و حامیان انقلاب اسلامی این تاثیر را خواهد ‌داشت تا بدانند اگر در عصر کنونی در سطح جهان و منطقه رتبه افتخار آمیز دست یافته اند ‌درسایه انقلاب و رهبری است.
شکرنیا اظهارداشت: امسال این توفیق را یافتیم تا برخی از خدمات مغفول انقلاب اسلامی را با تعیین کمیته ای شناسایی و به صورت مکتوب تدوین کنیم.
وی گفت: همچنین پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سال گذشته ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و 23 کارگروه اجرایی و 13 کارگروه تخصصی شورای سیاستگذاری، کارهای این ستاد را در سطح استان شروع کردند.
وی افزود: تاکنون تنها از طریق کارگروه های ستاد اجرایی و تخصصی بیش از 17 هزار نوع برنامه ابلاغ و‌ از این تعداد حدود 50 برنامه شاخص انتخاب و به ستاد مرکزی اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه فجر، نماد ارزشمند قرآن است، افزود: دهه فجر زمینه‌ساز به وجود آمدن حاکمیت نور الهی و قرآنی است که با همت و جهاد و حضور در صحنه مردم انقلابی ایران به رهبری امام و با تکیه بر ایمان الهی و اسلامی پیروز شد و همه باورهای دروغین چندین ساله را که علیه دین از طریق نظریه‌پردازان و مکاتب شرقی و غربی سمپاشی شده بود، برهم زد.
شکرنیا با اشاره به اینکه غرب، دین را عامل عقب‌ماندگی و شرق، دین را افیون جامعه می‌دانست، افزود: در این فضای مسموم، یک شخصیت الهی پرورش یافته مکتب اهل بیت، متکی به فرهنگ الهی و حسینی به میدان آمد و نهضت را رهبری کرد و با شعار دینی، انقلاب را به پیروزی رسانید و به گفته میشل فوکو، اندیشمند مشهور فرانسوی، امام راحل به جهان روح معنویت بخشید و ادیان دیگر نیز از این روح بهره بردند.
رییس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی گفت: همانقدر که اسلام، قدرت خود را در جهان نشان داد، قدرت‌های شیطانی افول کرده و قدرت‌های شرق و غرب به زانو درآمدند و آمریکا بعد از اضمحلال قدرت شرق و سوسیالیستی اتحاد جماهیر شوروری که ادعای کدخدایی در جهان داشت، در مقابل انقلاب اسلامی قدرت خود را از دست داد و قدرت ائتلاف‌سازی آمریکا از بین رفت و امروز روز دوم شروع دهه پنجاه انقلاب اسلامی به کوری چشم استکبار جهانی به رهبری آمریکا است.
وی یادآور شد: کسانی که از چندین سال و ‌ماه پیش به امید رسیدن به اهداف شیطانی خود و حتی از چند هفته پیش اظهار می‌کردند که ایران چهلمین سالگرد انقلاب خود را نخواهد دید، ولی حضور دشمن‌شکن و باصلابت و پرشورتر از سال های گذشته مردم در 22 بهمن امسال، به همه آرزوهای استکبار جهانی پایان داد و نگذاشت رویای شیطانی آنها تعبیر شهدا، و به جهان نشان داد که انقلاب الهی است و قدرت الهی بر حق بوده و حق همیشه پیروز است.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.