رییس اداره ورزش و جوانان بوکان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم های شاهین دره ایلام، سرپل ذهاب، استقلال ایلام، صدرای قزوین، استعداد‌های گیلان غرب و هیات فوتبال بوکان در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای این شهرستان برگزار می شود.
انور ملارحیمی با بیان اینکه این مسابقات در هشت منطقه کشور برگزار می شود، اضافه کرد: بوکان میزبان رقابت های منطقه یک در گروه های سنی نوجوانان و جوانان است و این مسابقه ها از امروز آغاز می شود و تا 29 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.
ملارحیمی اظهار داشت: با پایان یافتن بازی های گروه سنی نوجوانان، بازی های گروه سنی جوانان نیز با شرکت 6 تیم از اول اسفند ماه شروع می شود و تا ششم همان ماه ادامه پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه 10 داور قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت، اضافه کرد: مسابقات فوتبال مناطق کشور همزمان با بوکان در ایلام، تبریز، کردستان، تهران، خوزستان، اصفهان و کرمان نیز برگزار می شود.
رییس اداره ورزش وجوانان بوکان گفت: تیم های اول و دوم هر گروه سنی این دوره از رقابت ها به لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.
به گزارش ایرنا تیم های فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان بوکان به عنوان نماینده آذربایجان غربی در این رقابت ها حضور دارند.
بوکان یکی از قطب های مهم رشته فوتبال در آذربایجان غربی به شمار می رود و هم اکنون هشت تیم در رده های مختلف سنی در لیگ های فوتبال و فوتسال کشور حضور دارند.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.