نادر مدنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور 16 ورزشکار از 23 تا 25 بهمن ماه جاری در خانه ژیمناستیک ارومیه در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: مهدی قهرمانی، مجید قلی زاده، مهدی نوری، یاسین بشیری، سینوبل سرگیس، محمدحسین زینی و علی فیروزی از تیم عطریات افشار ارومیه به همراه حامد کلاته عربی، حمید کلاته عربی، امیررضا بخشنده، علیرضا و حسین مکاری، امیرحسین اسدی لوله لو، مهیار خادمی و امیر محمدی از تیم باقر شهر تهران دعوت شدگان به اردو هستند.
وی ادامه داد: این اردو جهت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی اتریش که تیر سال آینده برگزار می شود در حال برگزاری است.
رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: نفرات دعوت شده با هدایت رسول کردبچه از تهران، مهدی علیزاده از قزوین و ابراهیم کریمی از ارومیه در حال تمرین هستند.
مدنی گفت: مسابقات «ژیمناستیک برای همه» به صورت جشنواره برگزار می شود و ترکیبی از رشته های ایروبیک، آکروژیم و ژیمناستیک هنری است که نیاز به هماهنگی و انسجام بسیار زیادی دارد.
وی اضافه کرد: گنجاندن فولکلور هر منطقه در انجام حرکت های ژیمناستیک یکی از مهمترین فاکتورهای آن است و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا طی 2 سال اخیر 15 ژیمناستیک کار آذربایجان غربی به اردوهای متعدد تیم ملی دعوت شدند.
علی خلیلی، امیرحسین صمدی، جواد پاشایی، علی حسینی آذر در رده های سنی مختلف با مربیگری محمد خلیلی به مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک به میزبانی کشور پرتغال اعزام شدند.
احد محمدی، ساسان عباسی، آرش امیر ابراهیمی، یوسف رضایی، روح الله جنتی فر و محمد حسین منافی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی آکروژیم هستند.
همچنین در رشته ترامپولین نیز چهار ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند، هفته گذشته رضا قوچاق مدال برنز بخش سرعت رقابت های لیگ پارکور کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت و به اردو دعوت شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.