همایون هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تکاب با اشاره به آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی افزود: یکپارچگی و همدلی ملت ایران و تبعیت از رهبری مقتدر نظام، انقلاب اسلامی را با صلابت به چهل سالگی رساند.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به دنیا نشان دادند که پیوند آنان با انقلاب اسلامی پیوندی وابسته به اقتصاد و مسایل مادی نیست بلکه این علاقه از عمق جان مردم بر می خیزد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی با پشت سرگذاشتن چهل سالگی خود با عزت و غرور به توسعه و بالندگی در زمینه های مختلف ادامه می دهد، اظهار داشت: عزت، استقلال و اقتدار نظام در دنیا به ویژه در منطقه متلاطم خاورمیانه باعث افتخار و شادمانی دوستان ایران اسلامی و مورد اذعان دشمنان این مرز و بوم شده است.
هاشمی ادامه داد: در چهلمین بهار آزادی، ملت ایران یاد و خاطره امام و شهدا را با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن زنده نگاه داشتند و ثابت کردند در این چهل سال لحظه ای از ادامه دادن این مسیر پر افتخار غفلت نکرده اند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود مشکلات و کمبودها به ندای رهبر انقلاب در جشن چهل سالگی انقلاب لبیک گفتند، افزود: در راهپیمایی حماسی 22 بهمن امسال، همبستگی و همدلی ملت ایران و اقتدار نظام به بهترین و عالی ترین وجه به نمایش درآمد.
به گزارش ایرنا، همزمان با چهلمین سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان غربی با تاسی از اوایل انقلاب راهپیمایی حماسی و باشکوه خود را در حمایت از آرمان های نظام اسلامی برگزار کردند و حماسه ای دیگر آفریدند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.