به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه سلامت غیرضمیمه شماره 2 این شهرستان در زمینی به مساحت 269 مترمربع احداث شده است و برای بیش از 10 هزار نفر خدمات بهداشتی و مراقبتی ارایه خواهد کرد.
سیاوش جبارزاده گفت: این پروژه با چهار میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اجرا شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در این پایگاه روزانه خدمات مختلفی از جمله مراقبت بهداشتی، روانی و تغذیه ای، بهداشت دهان و دندان و مراقبت بیماری ها، تست فشارخون، قند خون، توزیع قرص آهن و ارایه آموزش به زنان باردار و مشاوره های پزشکی و درمانی به مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارایه می شود.
جبارزاده با تاکید براینکه پایگاه سلامت جانبازان و مرکز جامع سلامت شهری شماره 2 نیز در دست احداث است، ادامه داد: این پایگاه نیز برای ارایه خدمات بهداشتی و مراقبتی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاخص های بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان افزایش چشمگیری داشته است، بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت تحول شگرفی در زمینه بهداشت و درمان در مناطق محروم ایجاد کرده است.
به گزارش ایرنا با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه سلامت ایجاد شد و درچهار سال گذشته ده ها میلیارد ریال طرح در این بخش در شهرهای مختلف آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.