آیت الله عسگر دیرباز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به چهلمین سال انقلاب، شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال تصویری زیبا از پایبندی ملت ایران به نظام اسلامی و آرمان های آن را نشان خواهد داد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخلاف تصور دشمنان به مرحله بلوغ و کمال رسیده است، اضافه کرد: برهمین اساس همه ما وظیفه داریم برای گرامیداشت مرحله تکامل انقلاب امسال پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته باشیم.
وی بیان کرد: شرکت در این روز بزرگ، تجدید میثاقی با آرمان های شهدا، انقلاب و مقام معظم رهبری است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با توجه به اینکه پس از 22 بهمن «نشست ورشو» در لهستان با هدف تهدید علیه ایران برگزار خواهد شد، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اثر مقابله ای بسیار مهمی بر این نشست و نشست های مشابه خواهد داشت.
آیت الله دیرباز شرکت گسترده در راهپیمایی امسال را تایید اصل انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و آرمان های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی همانگونه که باور نداشتند انقلاب ایران به 40 سالگی برسد، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هم باور ندارند و بر همین اساس حضور پرشور مردم پاسخی بر بدخواهان انقلاب و نظام است.
به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید و امسال پس از پشت سرگذاشتن فراز و‌نشیب های فراوان و برخلاف تصور دشمنان داخلی و خارجی چهلمین سال خود را جشن می گیرد.
راهپیمایی 22 بهمن فردا /دوشنبه/ همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.