ماموستا ملاعباس احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این انقلاب در طول 40 سال گذشته همیشه مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته اما به رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و همراهی ملت بیدار ایران از گزند آسیب ها در امان مانده است.
وی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و ادامه داد: امسال با توجه به شرایط و تهدیدات آمریکا می طلبد که همه مردم ایران در راهپیمایی فردا حضوری پرشور داشته باشند و مانند 40 سال گذشته دشمنان به ویژه استکبار جهانی آمریکا را مایوس و ناامید کنند.
ماموستا احمدی با بیان اینکه مردم چهار دهه است که حافظ انقلاب، رهبری و ارزش های آن هستند، بیان کرد: فردا مردم همگام با مسوولان در صحنه حضور پیدا خواهند کرد و بار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.
وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی، دین خود را نسبت به شهدای انقلاب ادا کرده و مهمتر از همه به دشمنان نظام و انقلاب نشان خواهند داد که به آرمان های انقلاب و رهبری پایبند هستند و خواهند بود.
امام جمعه بوکان اظهار داشت: در 40 سال گذشته انقلاب، همیشه شاهد هجمه ها، تحریم ها، فتنه ها و دسیسه های مختلفی بوده است که تمامی اینها با هوشیاری و حضور به موقع مردم خنثی و موجبات یاس و سرافکندگی دشمن شده است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسرکشور فردا /دوشنبه/ در سراسر آذربایجان غربی برگزار می شود.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره ) در 22 بهمن 1357 خورشیدی به پیروزی رسید و امسال چهلمین سال خود را جشن می گیرد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.