اقصی نخشی پور روز یکشنبه در ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سردشت بر زنده نگهداشتن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: باید دستاوردهای انقلاب در تمامی حوزه ها همچون رشد علمی، فناوری و استقلال سیاسی در مقایسه با وضعیت رژیم طاغوت، برای نسل های بعدی بیان و تفهیم شود.
وی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمود بارزی از استقلال سیاسی در جهان است و در نقطه مقابل، دوران رژیم طاغوت به علت وابستگی صرف به آمریکا و ایادی استکباری اش حتی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها اراده ای برای مقابله با زیاده خواهی ها، غارت و چپاول کشور نداشت.
وی بیان کرد: این نظام مقدس در دوران کنونی به اقتدار رسیده و در بسیاری از معادلات سیاسی منطقه ای و جهانی دخیل است که این امر مهم مرهون و مدیون تلاش های امام راحل برای استقرار نظام اسلامی در کشور و خون شهدا بوده که امروزه درخت جاویدان انقلاب را آبیاری می کند.
به گرزارش ایرنا، دف زنی، اجرای نمایش، شعرخوانی و اجرای سرودهای انقلابی از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.
به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی و اجتماعی در این شهرستان در حال برگزاری است.
در این ایام همچنین 121 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان با 153 میلیارد و 80 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.