به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی برادری روز دوشنبه در راهپیمایی پرشور مردم تکاب در 22 بهمن با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و اقتدار بخشیده است، اظهار داشت: علاقه مردم همیشه در صحنه به انقلاب هیچگاه خدشه دار نمی شود.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با شعارهای ' الله اکبر' و ' لا اله الا لله ' اسلام و انقلاب اسلامی را در برابر رژیم ظالم شاهنشاهی به پیروزی رساندند، اظهار داشت: راهپیمایی عظیم و حماسی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به دشمنان نظام ثابت کرد که ملت ایران با توسل به اهل بیت (ع) و با تکیه بر ولایت فقیه همچنان پشتیبان انقلاب و نظام و رهبری هستند.
وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار کشور بزرگترین رهاورد و شاهکار انقلاب اسلامی است، ادامه داد: علاوه بر پیشرفت های علمی و نظامی، امروز وجود اتحاد و انسجام میان اقوام و مذاهب و آحاد محتلف مردم از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.
امام جمعه تکاب اضافه کرد: این اجتماع میلیونی ملت ایران در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به دنیا نشان داد که تحریم های ظالمانه اقتصادی و مشکلات موجود کشور در اراده راسخ ملت ایران در پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی هیچ خللی وارد نکرده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران قدردان و مرید انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: مردم ایران با شرف و عزت والای خود هیچگاه از انقلاب اسلامی جدا نخواهند شد و همواره پشتیبان راه امام و شهدا و ولایت فقیه خواهند ماند.
حجت الاسلام برادری بیان کرد: اقشار مختلف مردم و همه اقوام و مذاهب امروز با حضور حماسی و بی نظیر خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک صدا و در کنار هم در مسیر نورانی ترسیم شده توسط امام خمینی (ره) حرکت و در مقابل توطئه های دشمنان مستحکم تر از همیشه ایستادگی کرده اند.
امام جمعه تکاب همچنین از حضور حماسی و پرشور آحاد مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان و بازاریان این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، مردم تکاب و بخش تخت سلیمان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.