سرهنگ مجید محبعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع سرقت احشام در سطح منطقه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام کار تحقیقاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان، سه نفر در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سرهنگ محبعلی اظهار داشت: این سارقان به همکاری پنج نفر دیگر از همدستانشان در این سرقت ها اعتراف کردند و در این رابطه سه نفر از آنان دستگیر و همچنین یک خودرو سواری نیز که بیشتر سرقت ها با آن انجام ‌گرفته بود، توقیف شد.
وی با بیان اینکه یکی از دستگیرشدگان مالخر بود، اضافه کرد: این افراد به 32 فقره سرقت از شهرستان های بوکان، میاندوآب، شاهین دژ و تکاب اعتراف کردند و در این رابطه 182راس دام گوسفند، بز و گوساله کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی بوکان ارزش ریالی احشام سرقتی را چهار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مالباختگان در این خصوص می توانند به پلیس آگاهی بوکان مراجعه کنند.
وی به دامداران توصیه کرد از محل نگهداری احشام به طور مداوم بازدید کنند و به محض مشاهده افراد مشکوک و غریبه در محل، موضوع را هرچه سریع تر به پلیس اطلاع دهند.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.