مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل گفت: امام خمینی مظهر امید و باور به وعده های قران و عامل باور به مردم بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سردار سرتیپ2 پاسدار رضا محمدی نیا در همایش تخصصی تبیین دستاوردهای40ساله انقلاب اسلامی که بهمت بسیج فرهنگیان سپاه و مشارکت آموزش و پرورش سلماس برگزار شد، گفت: هیچکس باور نداشت امام خمینی بتواند این انقلاب را به نتیجه برساند انهم در شرایطی که حتی یاران نزدیک امام هم در پایداری در مسیر انقلاب متزلزل شده بودند، اما امام بر باور خود بر مردم استوار ماند و اکنون 40 سال است نتیجه این باور به مردم و وعده های قرانی را می بینیم .

سردار محمدی نیا بیان کرد: امروز بعد از گذشت 4دهه از پیروزی انقلاب، انقلاب اسلامی نیاز به یاداوری و بازگویی مجدد دارد تا ابعاد جدیدی از اتفاقات ان دوران برای مردم تشریح شود .

وی افزود: این بازگویی ها و بازبینی ها نکات ارزشمندی برای نسلهای اول انقلاب و نسلهای امروزی دارد و وظیفه قشر فرهنگی جامعه است تا این ابعاد را در جامعه بازگویی کنند .

فرمانده سابق سپاه سلماس اظهار کرد: جنگ ایران هشت ساله نبود، بلکه بعد از یک ماه از پیروزی انقلاب مرزهایمان در جنگ و ناامنی بودند و مردم قهرمان و مرزنشین سلماس این ناامنی را با تمام وجود حس کرده اند .

سردار محمدی نیا تصریح کرد: صدامی که 4روزه میخواست در تهران مصاحبه برگزار کند فقط 34 روز در برابر مقاومت قهرمانانه مردم خرمشهر زمین گیر شد و این مهمترین پیام انقلاب و جنگ تحمیلی برای دنیا است که مردم دستاورد انقلاب اسلامی را به هیچ وجه از دست نخواهند داد .

وی افزود: امروز عده ای با ابزار رسانه در حال تطهیر شاهان پهلوی و ساواک هستند اما همین عده باید کتاب اقای فردوست را که از صاحبان نفوذ در دربار شاهنشاهی بود، مطالعه کنند تا بفهمند دربار شاه چه فسادها و چه ظلم هایی نسبت به مردم داشته است .

مشاور عالی سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: امروز دانش و توان دفاعی ما عامل درامد برای کشور است و کشورهای مختلف دنیا خواهان علم و تکنولوژی ما در زمینه های مختلف از جمله ژنتیک و ... هستند و مطمئنا منابع درامدزایی بسیاری برای کشور وجود دارد که باید باور داشت و حوصله و وقت گذاشت برای ساماندهی و مدیریت منابع کشور تا از این مشکلات و فشارها رهایی یافت .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.