امیر رسولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت 2 روز به میزبانی تهران برگزار شد و ورزشکاران استان یک مدال طلا، 2 نقره و سه برنز در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کسب کردند.
وی بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان وزن 70 کیلوگرم حامد ارمند مدال طلا را بر گردن آویخت، آکام امینی در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمد امینی در وزن 65 کیلوگرم مقام سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: همچنین در رده سنی جوانان مهدی دشتی در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و زکریا رسولی نیز در وزن 70کیلوگرم مدال برنز را نصیب خود کرد.
رییس هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی گفت: در رده سنی نوجوانان نیز سیروان محمدزادە مدال برنز وزن 60 کیلوگرم را بر گردن آویخت.
به گزارش ایرنا هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی با بیش از سه هزار ورزشکار بیمه شده 34 سبک رزمی را تحت پوشش دارد.
خرداد ماه سال 1394 دومین دوره رقابت های بین المللی ستارگان جهان در رشته کیک بوکسینگ با حضور قهرمانانی از هشت کشور جهان به میزبانی ارومیه برگزار و موجب کسب چهار مدال طلا برای آذربایجان غربی و راهیابی رزمی کاران استان به اردوهای مختلف تیم های ملی شد.
بهرام رجب زاده یکی از رزمی کاران ملی پوش استان در رشته کیک بوکسینگ است که موفق به کسب مدال طلا در رقابتهای جهانی 2015 ایتالیا شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.