وحید شکرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اقدام جهادی یک تیم پزشک عمومی به روستای «سیاقول سفلی» اعزام شد و اهالی این روستا و روستاهای اطراف خدمات مختلف بهداشتی و درمانی دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه ماما و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این تیم پزشکی را همراهی کردند، اضافه کرد: خدمات رایگان دیگری از جمله مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، روانشناسی، غربالگری اولیه بیماری های مختلف مانند فشارخون و قندخون و بهداشت خانواده نیز برای بیماران عرضه شد.
مسوول بسیج جامعه پزشکی مهاباد با بیان اینکه این اقدام، هفتمین مرحله از اعزام تیم های پزشکی طی سال جاری در این شهرستان است، ادامه داد: تاکنون بیش از 2 هزار نفر در مناطق محروم این شهرستان با اعزام این تیم های پزشکی، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اعزام دومین تیم پزشکی در دهه فجر امسال یادآور شد: 2 تیم پزشک عمومی و پزشکی متخصص نیز در 21 بهمن به مناطق حاشیه ای شهر مهاباد اعزام می شوند تا بیماران این مناطق را به صورت رایگان ویزیت کنند.
به گزارش ایرنا همزمان با دهه مبارک فجر 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.
مهاباد دارای 237 هزار نفر جمعیت است که 168 هزار نفر آن در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی ساکن هستند.
3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.