جانشین پلیس راه آذربایجان غربی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه بر اثر برخورد چهار دستگاه خودرو سواری پژو و پراید که 2 دستگاه از آنها تاکسی بود و از سمت ارومیه به مهاباد در حال حرکت بود با یک دستگاه کامیون دنگ فنگ که از مهاباد به ارومیه در حرکت بود در حد فاصل سه راهی دارلک و روستای کوسه کهریزه روی داد.
سرهنگ کمال حسین زاده افزود: در این حادثه راننده تاکسی پراید جان خود را از دست داد و یک نفر از سرنشینان تاکسی پراید و سواری شخصی پراید نیز زخمی شدند که بلافاصله برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انتقال یافتند.
وی علت این حادثه را انحراف به چپ کامیون و برخورد آن با خودروهای مقابل عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، محور مهاباد به ارومیه به طول 116 کیلومتر یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی جنوب آذربایجان غربی به شمار می رود و همه ساله شمار زیادی از رانندگان در این محور جان خود را از دست می دهند.
عملیات چهار بانده کردن این محور که سالهاست آغاز شده ولی به کندی در حال اجراست و تاکنون حدود 70 درصد از این محور چهار بانده شده است.
روز سه شنبه هفته جاری نیز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک خودرو پیکان در کمربندی «دارلک» در این محور 2 نفر کشته و 6 نفر نیز مصدوم شدند.
6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.