اسقف اعظم کلیسای آشوری، کلدان کاتولیک آذربایجان غربی گفت: اتحاد ادیان توحیدی در سایه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران عینیت پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، توماس میرم در آیین جشن دهه فجر اقلیت های دینی در سالن اجتماعات روستای خسروآباد سلماس با تبریک ایام دهه فجر به تمام مردم ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای اقلیت های دینی بابرکت بود چرا که حقوق تمام ادیان توحیدی و اقلیتهای دینی در کمال اتحاد محترم شمرده شد .

میرم بیان کرد: روند فعالیتهای مختلف اجتماعی و دینی و نیز زندگی پیروان ادیان الهی در ایران تحت تاثیر دستاوردهای انقلاب اسلامی اکنون بسیار مشهود و ملموس است و با پیروزی این حرکت بزرگ مردمی زندگی توام با اتحاد بین ادیان توحیدی در کشور عینیت پیدا کرد .

وی افزود: مردم عزتمند ایران جدای از هر فرقه و مذهبی در کمال آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند و در سال های بعد از پیروزی انقلاب همواره تاکید کرده ایم به قیومیت کشور بیگانه نیاز نداشته و هر مشکلی را در چارچوب نظام می توانیم حل بکنیم .

میرم خاطرنشان کرد: امنیت و آزادی موجود در بین پیروان اقلیتهای دینی ایرانی مثال زدنی است و دشمنان باید بدانند که هیچ توطئه و اختلافی نخواهد توانست این امنیت و اتحاد وآرامش را در میان مردم ایران خدشه دار کند


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.