عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی در ایران خاری بر چشم دشمنان نظام است که هنوز نتوانسته اند شکافی در بین مردم ایجاد کنند .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهروز برزگر کلشانی در آیین جشن دهه فجر هموطنان مسیحی در سالن اجتماعات روستای خسرو آباد سلماس با تبریک ایام دهه فجر به تمام مردم ایران گفت: جای بسی خوشحالی است که همه اقلیت‌های دینی با اتحاد و ارامش در ایران در کنار یکدیگر  زندگی می‌کنند .

برزگر تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی هایی که انجام داده بود سعی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی را برای مردم کشورمان تلخ کند اما تمامی توطئه‌های دشمن به‌صورت هوشمندانه خنثی شد .

وی ادامه داد: ایجاد تفرقه در بین قومیت‌ها هدف اصلی دشمن برای انجام توطئه‌های خود بوده که مردم ایران همواره با حفظ وحدت خود به دشمنان را ناکام گذاشتند.

برزگر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای اقلیت های دینی بابرکت بود چرا که حقوق تمام ادیان توحیدی و اقلیتهای دینی در کمال اتحاد محترم شمرده شد .

نماینده مردم سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس تقدیم شهدای  مسیحی را در دوران دفاع مقدس نشانه همدلی جامعه اقلیت‌های دینی کشور با مردم ایران اسلامی در مسیر دفاع از کیان این مرز و بوم عنوان کرد و ادامه داد: شهدای ارامنه و مسیحی تمام هستی خود را در راه حفظ کشور و صیانت از تمامیت ارضی این مرز و بوم فدا کردند .

برزگر افزود: وحدت و اتحاد مردم ایران در جهان ثابت شده و قطعا عامل پیشرفت و توسعه کشور در تمامی زمینه ها خواهد بود .

وی بیان کرد: مشکل اقتصادی کشور گذرا خواهد بود و مردم ایران بیش از بیش با این سختی ها مقابله کرده و پیروز خواهند شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.