به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح در روستای احمد آباد تخت سلیمان گفت: طرح احیا و بازسازی مجتمع آب گرم تخت سلیمان از طرح های مهم در بخش توسعه خدمات گردشگری در تکاب به شمار می رود که برای اجرای آن بیش از هشت میلیارد ریال هزینه شده است.
علی مکرمی افزود: برای اجرای این طرح بیش از 600 مترمربع کف سازی و 2 هزار متر نیز لوله کشی آب انجام شده است.
وی بیان کرد: مجتمع آب گرم تخت سلیمان دارای 2 استخر بزرگ آبگرم و امکانات مجهز برای آب درمانی بوده و آب آن از محل چشمه های آب گرم طبیعی تخت سلیمان تامین می شود.
فرماندار تکاب اضافه کرد: این مجتمع تفریحی و رفاهی دارای تجهیزات گرمایش از کف، اماکن اقامتی و چند باب سوئیت است.
مکرمی ادامه داد: با بهره برداری از مجتمع آب گرم تخت سلیمان سطح ارایه خدمات گردشگری به شهروندان ارتقا یافته است و شهروندان، خانواده ها و گردشگران می توانند از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهره مند شوند.
فرماندار تکاب گفت: چشمه های آبگرم تخت سلیمان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری درمانی آذربایجان غربی به شمار می رود که سالانه پذیرای شمار زیادی از مسافران و گردشگران از مناطق مختلف کشور است.
فرماندار تکاب بیان کرد: با تجهیز امکانات و توسعه خدمات گردشگری در کنار این چشمه های آبگرم، استفاده درمانی و سفرهای گردشگری به این منطقه نیز افزایش می یابد.
به گزارش ایرنا تکاب دارای چشمه های آب گرم طبیعی در مناطق تخت سلیمان و قینرجه است و این چشمه ها از جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهرستان به شمار می رود.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.