به گزارش ایرنا حجت الاسلامعیسی برادری روز پنجشنبه در آیین مهمانی لاله ها و عطرافشانی گلزار شهدای تکاب با گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امسال با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان نظام یکی از حساس ترین برهه های انقلاب اسلامی است و ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق خود با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام را به دنیا اعلام می کنند.
وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال در چهل سالگی انقلاب اسلامی به نماد ایستادگی، وحدت و یکپارچگی ملت ایران تبدیل خواهد شد.
حجت الاسلام برادری بیان کرد: همه جناح ها و سلایق سیاسی یکپارچه و هم صدا برای اعلام اتحاد و انسجام ملی و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده و پرشور خواهند داشت.
امام جمعه تکاب با بیان اینکه دشمنان نظام با خیال باطل خود می خواستند جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نشود، اضافه کرد: ملت ایران با وجود تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی همچنان بر آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و جشن های چهل سالگی و پختگی و اقتدار ایران را در جای جای میهن اسلامی برپا کردند.
حجت الاسلام برادری افزود: امروز بعد از چهل سال ملت ایران با مشت های گره کرده خود علیه استکبار جهانی، فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به عنوان شعار محوری انقلاب در 22 بهمن به گوش جهانیان خواهند رساند.
وی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری و علاقمندی خود به نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر فریاد می زنند و به دشمنان نظام ثابت می کنند همچنان بعد از چهل سال بر ارزش های انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.
در این آیین فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان تکاب با حضور در گلزار شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 450 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.