به گزارش ایرنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این بیمارستان گفت: در حاضر 80 بیمارستان زیرمجموعه این وزارتخانه در سطح کشور فعال است و افراد تحت پوشش خدمات عرضه می کند.
«محمد شریعتمداری» با اشاره به رشد قابل توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی در سال های پس از انقلاب، افزود: در حالی که تعداد این افراد در ابتدای انقلاب 6 میلیون و 500 هزار نفر بود، در حال حاضر حدود هفت برابر شده و به بیش از 42 میلیون نفر رسیده است.
به گزارش ایرنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز همچنین از دخانیات خوی هم بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد و کارگران آن قرار گرفت.
بیمارستان 32 تختخوابی امیرالمومنین (ع) خوی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و زیربنای بیش از 9 هزار مترمربع احداث شده و برای ساخت آن 500 میلیارد ریال هزینه شده است.
ساخت این بیمارستان که از سال 1372 آغاز شده بود، به همت دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و پس از 2.5 دهه و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
«شریعتمداری» صبح امروز /پنجشنبه/ پیش از سفر به شهرستان خوی در هفدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی در ارومیه حضور یافت و خبرهای خوشی برای مرزنشینان از جمله «ابلاغ دستورالعمل واردات160 قلم کالا از طریق کارت الکترونیکی مرزنشینی طی روزهای آینده» را اعلام کرد.
2093/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.