سامرند مرزنگ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلمب این مراکز در راستای اجرای طرح ضربتی برخورد با مداخله گران سلامت با همکاری اداره های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت با دستور مقام قضایی انجام شد.
وی ادامه داد: این مراکز شامل دندانپزشکی، درمانگاه، فروش گیاهان داوریی و تزریقات و پانسمان است که به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و فعالیت بدون مجوز تعطیل شدند.
مرزنگ تاکید کرد: از طریق شبکه بهداشت و درمان مهاباد به واحدهای غیرمجاز هشدار داده شده است که قبل از اقدام این شبکه، نسبت به جمع آوری و تعطیلی واحد غیرمجاز خود اقدام کنند در غیر این صورت ضمن پلمب محل برای مدت نامعلوم، با جرایم مندرج در قانون مواجه خواهند شد.
وی از همه مردم درخواست کرد به منظور حفظ سلامتی خود و افراد خانواده شان از مراجعه به مراکز تزریقات و پانسمان و دندانپزشکی و دندانسازی های غیرمجاز که هیچ گونه صلاحیت کاری ندارند، خودداری کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت این گونه مراکز، مراتب را به ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کنند تا از طریق مراجع قضایی مورد پیگیرد قرار گیرند.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و دارای یک بیمارستان، 65 خانه بهداشت، 9 مرکز سلامت روستایی، پنج مرکز شهری و بیش از 200 مطب خصوصی با پروانه فعالیت است.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.