سرهنگ جبار فصاحت روز پنجشنبه در نشست روشنگری دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در شهر سردشت برگزار شد، افزود: دشمن همواره در انتظار فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است اما حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش های انقلاب توطئه های دشمن را خنثی می کند.
وی با بیان اینکه در چنین شرایطی مسوولان باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم تببین کنند، اضافه کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب است.
سرهنگ فصاحت با اشاره به اینکه بعد از 40 سال توسعه و بالندگی شاهد بلوغ انقلاب اسلامی هستیم، گفت: برخلاف توطئه دشمنان، انقلاب اسلامی ایران با اقتدار کامل به راه خود ادامه می دهد.
وی ظلم ستیزی، آزادی خواهی، استکبارستیزی و ایمان راسخ ملت به اسلام ناب محمدی را رمز ماندگاری و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب، نظام و ولایت فقیه موجب شده تا دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کرده و همواره دسیسه هایشان نقش برآب شود.
وی اضافه کرد: دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه ای تعیین کننده و بی مانند در نظام اسلامی به حساب می آید که هر سال بایستی باشکوه تر از سال قبل گرامی داشته شود.
به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی و اجتماعی در این شهرستان در حال برگزاری است.
در این ایام همچنین 121 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان با 153 میلیارد و 80 میلیون ریال هزینه به بهره برداری می رسد.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.