اسعد خضری عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه ضمن گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی و تاکید بر دستاوردهای آن، از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب به دوران بلوغ خود رسیده است افزود: چهل سالگی انقلاب امروز به روز یاس دشمنان این ملت تبدیل شده زیرا استقلال جمهوری اسلامی که بی شک در بالاترین سطح جهانی آن قراردارد دشمنان انقلاب نظام را کاملا مستاصل کرده است.
خضری اضافه کرد: چهل سال ایستادگی و صبر انقلابی در برابر گسترده‌ترین توطئه‌ها و سهمگین‌ترین دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، جایگاه عظیمی به جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان داده و ایران را به خار چشم جبهه استکبار تبدیل کرده است.
وی بیان کرد: 22 بهمن روز اوج تجلی مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است از این رو باید تمام تمهیدات لازم برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز فراهم شود.
فرماندار اشنویه با بیان اینکه ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز همچون چهل سال گذشته، یکپارچه و یکصدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند، گفت: در این میان باید مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه این حماسه به صورت کامل فراهم شود تا حداکثر حضور مردمی را داشته باشیم.
وی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که دل در گرو انقلاب دارند قطعا در 22 بهمن امسال نیز با حضور حماسی خود، بار دیگر وفاداری خود را به نظام، انقلاب و آرمان های شهدا به نمایش می گذارند.
به گزارش ایرنا به مناسبت دهه مبارک فجر 35 طرح در زمینه های مختلف در این شهرستان با 230 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی می شود. 
شهرستان مرزی اشنویه با 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی با 42 روستا و نالوس با 30 روستاست. 
9870/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.