قهرمان بایرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار همزمان با پنج مسابقه دیگر در سالن نیروی هوایی تهران برگزار شد.
وی بیان کرد: شاگردان رسول بنایی کیا در تیم شهرداری ارومیه ست های اول و دوم را با امتیاز های 25 بر 23 و 25 بر 15 به برتری دست یافتند و تنها یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کردند.
وی ادامه داد: در ادامه این دیدار سخت و دیدنی تیم عقاب نهاجا توانست ست های سوم، چهارم و پنجم را با نتایج 25 بر 19، 25 بر 17 و 15 بر 11 به سود خود پایان دهد.
سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این تیم یکشنبه / 21 بهمن ماه جاری/ در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال میهمان تیم فولاد سیرجان خواهد بود.
بایرامی افزود: محمد ابراهیم زاده با کمک قادر صادقی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند؛ ناظر داوری امیر صداقت و ناظر سازمان لیگ احمد بندری در این مسابقه بودند.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه که طی چهار هفته گذشته با تغییر سرمربی خود مواجه شد از هفته بیستم این رقابت ها با هدایت رسول بنایی کیا به میدان رفته، 2 پیروزی و 2 شکست را با سرمربی جدید تجربه کرده است.
تیم شهرداری ارومیه با این شکست 19 امتیازی شد و همچنان با 5 برد و 17 باخت در رده یازدهم جدول قرار دارد.
تیم شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار خانگی هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر کشور مقابل خاتم اردکان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.
رسول بنایی کیا پس از استعفای ناصر شهنازی، از هفته بیستم این رقابت ها هدایت تیم شهرداری ارومیه را بر عهده گرفته است.
تیم شهرداری ارومیه در ابتدای فصل با سرمربی گری جاوید محسنی نیا وارد کوران این رقابت ها شده بود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.