رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید هر چه باشکوه تر برگزار شود.  
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی 22 بهمن ، که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی و نقش محوری مردم در استمرار و حفاظت انقلاب در طی 40 سال گذشته باید هر چه باشکوه تر برگزار شود. 
وی افزود: باید نهایت تشویق و تبلیغ برای حضور حداکثری مردم انجام شود تا با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با سالهای قبل متفاوت تر شود.
شکرنیا در خصوص نقش رسانه ها تاکید کرد: رسانه‌ها باید نهایت تشویق و تبلیغ را برای حضور هرچه‌ پرشورتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن انجام دهند. 
وی ادامه داد: در این دهه امواج رسانه‌ای در سطوح گوناگون ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی  تماما بر علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شدند که به لطف خدا و با حضور مردم و با بهره‌گیری از مسائل اعتقادی و دینی، می‌توان در حفظ نظام بیش از پیش کوشا بود و دشمنان را ناامید کنیم. 
شکرنیا در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان‌ کرد: تجمع راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه از ساعت 10 در میدان ولایت فقیه بوده  و راهپیمایی در 10:30 به سمت میدان انقلاب  شروع می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.