به گزارش ایرنا، فرماندار میاندوآب در این دیدارها با ارج نهادن به صبر و بردباری خانواده معظم شهدا اظهار داشت: دیدار با خانواده بزرگوار شهیدان یکی از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده های معظم آنها توفیق الهی برای مسوولان نظام اسلامی به شمار می رود.
مهدی قهرمانی افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار است.
امام جمعه میاندوآب نیز در این دیدارها اظهار داشت: دهه فجر نماد حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است و بزرگداشت خانواده شهدا در این ایام مبارک یکی از والاترین ارزش ها به شمار می رود.
حجت الاسلام حمید حسن زاده افزود: با توجه به اینکه خانواده های معظم شهدا، ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند، حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند.
وی تاکید کرد: مسوولان باید با فاصله گرفتن از فعالیت های روزانه، از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دلجویی کرده و در راستای حل مشکلات آنان گام بردارند.
به گزارش ایرنا، شهید بسیجی «ناصر مهدوی» در سال 1365 در منطقه فاو و «داود عسگری» نیز در سال 1367 به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
میاندوآب با تقدیم 850 شهید، 130 جانباز و ایثارگر و 179 آزاده نقش پررنگی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشته است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.